The Archive - Fischer-Dieskau, Ludwig
This episode of ‘The Archive’ allows us to discover two great singers. First, we join Christa Ludwig, the German mezzo-soprano. Then we join Dietrich Fischer-Dieskau, the baritone renowned as “the greatest singer of lieder worldwide”.