The Art of Flight
A new breed of action sports film comes to life as Red Bull Media House, in association with Brain Farm Digital Cinema, present “The Art of FLIGHT”, a Curt Morgan Film. Two years in the making, “The Art of FLIGHT” gives iconic snowboarder Travis Rice and friends the opportunity to redefine what is possible in the mountains. Experience the highs, as new tricks are landed and new zones opened, alongside the lows, where avalanches, accidents, and wrong-turns strike. Immerse yourself in a cinematic experience as Brain Farm and their arsenal of filmmaking technology capture the culture, wildlife and scenic landscapes the riders take in along the way. Join in the ride as the creators of “That’s It, That’s All” completely rewrite the formula for action sports cinema with “The Art of FLIGHT.”