The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young
A famous prison escape sparks the idea for a cult-like race that has seen only 10 finishers in its first 25 years. This award-winning, oddly inspiring, and wildly funny documentary reveals the sports world’s most guarded secret.