The Battle: Roar to Victory
In 1920, when Korea is under Japanese rule the Korean Independence Army’s Hae-chul and his subordinates are carrying out an operation to deliver funds to the Korean Provisional Government in Shanghai. During the operation Hae-chul is reunited with squad commander Jang-ha, whose mission is to defend Samdunja. Together they trap the Japanese soldiers in Samdunja, soundly defeating them. Now they’re chased by Japanese troops and Hae-chul finds out that Jang-ha’s mission isn’t over yet. A crucial task is still assigned to him. The movie is dedicated to the Korean independence fighters who risked their lives and to the passion of the cast and crew which created an unforgettable cinematic experience!