The Beach Boys - Good Vibrations Tour
The Beach Boys special is a rockumentary which explores the life of the Beach Boys as camera and crews follow them across the United States on their Good Vibrations Tour. It includes live performances of the Beach Boys' greatest hits such as 'Surfin USA' or 'Good Vibrations'.