The Best of Times
Small-town banker Jack Dundee (Robin Williams) has never been able to live down the fact that he dropped an important pass during a crucial high-school football game. Likewise tainted for life is the team's star quarterback Reno Hightower (Kurt Russell), now a garage owner. Fed up with living his life under a cloud, Jack hits upon a brilliant idea: he will stage a rematch-13 years after the fact—with the members of the rival team. Trouble beckons when Jack's father-in-law announces that he's rooting for the opposition. Jack is determined to win, and in pursuit of that goal he pushes his former teammates to hitherto untapped brilliance.