The Black Prince
Brillstein Entertainment Partners presents 'The Black Prince,' a story of Queen Victoria and the Last King of Punjab, Maharajah Duleep Singh. Singh was placed on the throne at the age of five, only to be robbed of his legacy by treason at the hands of trusted courtiers. Torn between two cultures, Singh faces constant dilemmas. His interaction with the Queen will be the most impactful relationship in the film, she representing the English culture he was drawn into. He begins a lifelong struggle to regain his Kingdom.