The Blackcoat's Daughter
In February, the beautiful and haunted Joan makes a bloody and determined pilgrimage across a frozen landscape toward a prestigious all girls prep school, where Rose and Kat find themselves stranded after their parents mysteriously fail to retrieve them for winter break. As Joan gets closer, terrifying visions begin plaguing Kat, while Rose watches in horror as she becomes possessed by an unseen evil force.