The Bridges of Madison County
The quiet and monotonous life of a housewife is disrupted when her husband and children go on a trip and she is visited by an adventurous photographer. For four days, both live an intense romance that will endure in their lives forever. This film based on the novel by Robert James Waller, starring Clint Eastwood and Meryl Streep.