The Broken Hearts Gallery
What if you saved a souvenir from every relationship you've ever been in? The Broken Hearts Gallery follows the always unique Lucy (Geraldine Viswanathan), a 20-something art gallery assistant living in New York City, who also happens to be an emotional hoarder. After she gets dumped by her latest boyfriend, Lucy is inspired to create The Broken Heart Gallery, a pop-up space for the items love has left behind. Word of the gallery spreads, encouraging a movement and a fresh start for all the romantics out there, including Lucy herself.