The Burning of Atlanta
After a huge battle and the brutal shelling of the population of Atlanta, Federal troops ("Yanks") take control of the city. Their plan is to use all of the goods remaining in the warehouse district of Atlanta to outfit their army for the upcoming March to the Sea, which they hope will end the War Between the States.