The City of Lost Children
One of the most unique and visually stunning films in years, "The City of Lost Children" concerns a malevolent scientist who attempts to unlock the mystery of dreaming. To this end, he kidnaps young children and studies them as they sleep. From Jean-Pierre Jeunet, the director of Amelie and Alien: Resurrection.