The Client
A bed soaked in blood, a missing body and charges of murder No one can be trusted until the trial is over! It is a murder case without a body but the husband is arrested under circumstantial evidence. Engaged in a fierce battle, the defense lawyer and the prosecutor make their closing arguments in front of the jury. An intense courtroom showdown with an unpredictable ending. We now invite you to be the jury. Missing evidence, so must reconstruct the case A courtroom thriller of counterarguments between the lawyer and the prosecutor, with a murder suspect and no body.