The Coca-Cola Kid
Becker (Eric Roberts) is an American marketing expert working for the Coca-Cola Company. He is extremely dedicated to his work and travels the world pushing the product on as many places as he can. When he realizes that there is a part of Australia where absolutely nobody buys Coke, he vows to change that. But then he meets not only McDowell (Bill Kerr), a local entrepreneur who manufactures his own soda, but McDowell's beautiful daughter, Terri (Greta Scacchi), and everything changes.