The Cold Light of Day
The Cold Light of Day is an adrenaline fuelled action thriller starring British star Henry Cavill (Superman: Man of Steel, Immortals) alongside Hollywood action legend Bruce Willis (Die Hard) and Sigourney Weaver (Avatar). Will Shaw (Henry Cavill) arrives in Spain for a week long sailing vacation with his family. When the family are kidnapped by what turns out to be intelligence agents hell-bent on recovering a mysterious briefcase, Will suddenly finds himself on the run. Unwittingly embroiled in a Government conspiracy he has agents from all sites hot on his tail. An unrelenting chase across the streets of Madrid intensifies and Will is forced to question everything he has ever known in order to rescue his family, but is there anyone left he can trust?