The Crusaders - The North Sea Jazz
In 1987, American jazz fusion ensemble The Crusaders gave an unforgettable performance at the North Sea Jazz Festival in The Hague. Known as The Jazz Crusaders in the 1960s, the band was very successful into the 1980s, scoring a hit with “Street Life”.