The Day After Quarantine
After the quarantine is lifted the world is getting back to business but for some people, that reality is overwhelming. From the rent being 90 days late, a friend with a bright idea all the way down to "relationships", or lack thereof, it's all at stake. Follow these three friends as they navigate the "new normal".