The Death of Antonio Sánchez Lomas
Like so much of Spain, the small village of Frigiliana is marked by the violence of Franco's dictatorship, with tragedies, disappearances, and unprocessed pasts reverberating into the present. Decades on, inhabitants continue to mourn their dead. In attempt to heal from past loss, a plan is made to dramatize the violent events of the past - but not everyone wants to open up old wounds.