The Desert Said Dance
The Baja 1000, this is a place where dreams go to die. Grand visions and hopes, materialized, but rarely sustained. The desert has this mysterious allure, there is freedom, solitude, and opportunity. The desert is the unforgiving canvas of life, and this is a story about the art of racing with it and against it.