The Divine Move 2: The Wrathful
“The world is one of two things for you: either a playground or a living hell” ‘Ghost Fingers’ (KWON Sang Woo) lost everything due to the game of Go. When he loses his master Hur Il-do (KIM Sung Kyun), whom he relied on, he lives alone and plots his revenge against the world. One’s fate is decided on God’s gambling table! Putting himself in harm’s way, Ghost Fingers travels all over the country seeking other Go players and puts on fierce battles on the Go board… Life and death match! Can he pull off the divine move once again?