The Emperor's Club
William Hundert is an inspiring professor who has devoted his life to teaching at an elite boys' prep school. When a new student, Sedgewick Bell, the headstrong son of a powerful senator, joins his class, Mr. Hundert's life is inexorably altered. It's a clash of wills and personalities as they seemingly battle for the hearts and souls of the other students at St. Benedictus.