The Exorcist III
From Oscar-winning writer William Peter Blatty comes this long-anticipated follow-up to his Oscar and Golden Globe-winning horror classic, "The Exorcist." Oscar, Emmy and Golden Globe-winner George C. Scott ("Patton," "Rage") is a haunted homicide detective who is confronted by the apparent return of a brutal serial killer he helped send to the electric chair fifteen years earlier -- on the same day as the exorcism that killed his friend, Father Damien. Part detective story, part theological mystery, and an unforgettable study in terror. Co-starring two-time Emmy-winner Ed Flanders (TV's "St. Elsewhere"), Oscar-nominee Jason Miller ("The Exorcist") and Oscar-nominee and Golden Globe-winner Brad Dourif ("One Flew Over the Cuckoo's Nest").