The Fall of the American Empire
Pierre-Paul Daoust, 36, an intellectual with a PhD in philosophy is forced to work as a deliveryman to afford a decent living. One day, while delivering a parcel, he gets caught in a hold up gone terribly wrong: two dead and millions in money bags laying on the ground. Pierre-Paul is confronted with a dilemma. Leave empty handed, or take the money and run?