The Fixies: Top Secret
Seen only by kids, the Fixies are tiny creatures who mend broken appliances, gadgets and electrical circuits. When one of the Fixies gets a hold of special bracelets that transform him into a super-powered rascal, it's up to his colorful little friends, a young boy and a lab professor to save the day!