The Football Aficionado
Defying the Iranian government's ban on women in football stadiums, 27-year old Zahra dons a moustache and enjoys live football matches disguised as a man. Her story proliferates over social media; soon, her simple initiative becomes an inspiration for Iranian women, and a symbol of resistance and change for her generation.