The Funhouse
It seemed to be a carnival funhouse just like any other: mysterious, eerie, scary, but all in good fun. Yet it wasn't just any funhouse. In this one, there was murder. And the horror became real. The story concerns four teenagers who visit a local carnival for a night of innocent amusement. They soon discover, however, that there is nothing innocent or amusing there at all. Instead, they find absolute terror when the four are trapped inside the maze of the funhouse. One by one, each victim is taken by a monster who tauntingly stalks them.