The Gaslight Anthem - Live In London
Following well over a year of sold out shows and festivals across the world in support of their acclaimed album 'Handwritten', The Gaslight Anthem are excited to release The Gaslight Anthem: Live in London'. Filmed at The Troxy Theatre in London over the course of two nights, March 29th and 30th 2013, the show sees the band perform some of their best loved songs to an enraptured crowd. Includes the singles: The '59 Sound, "45", Handwritten and Here Comes My Man.