The Girl in the Crawlspace
Jill is the only survivor among the victims of a notorious serial killer, a sick man who kept his victims trapped in a basement while torturing them. Jill wanders around town, no destination, empty inside. The local sheriff takes the young woman to a psychiatrist, who she believes she can help Jill reintegrate. Time passes and Jill begins to reconnect with the world around her. Only the killer keeps loose and he comes back to haunt not only the girl, but everyone next to her.