The Girl with Two Faces
Clarisse meets Marc, a young surgeon. She spends the night with him in his mansion. In the morning, she realizes that she has been fooled. She's now held against her will. Marc forces her to play the part of his deceased wife. He operates on her to give her a new face. Clarisse becomes Hélène. But can an identity be erased so easily?..