The Goddess of Fortune
Arturo (Stefano Accorsi) and Alessandro (Edoardo Leo) have been a couple for over fifteen years. Even though their passion and love have formed a close and important affection, their relationship has been in crisis for a long time. The sudden arrival of two children, left in their care for a few days by Annamaria (Jasmine Trinca), Alessandro’s best friend, could give an unexpected turn to their tired routine. The solution will be a crazy departure for them both. But on the other hand, love is a state of pleasant madness.