The Gospel According to André
From the segregated American South to the fashion capitals of the world, operatic fashion editor André Leon Talley's life and career are on full display, in a poignant portrait that includes appearances by Anna Wintour, Marc Jacobs, Tom Ford, Bethann Hardison, Valentino and Manolo Blahnik.