The Great Smokey Roadblock
In this bittersweet comedy, Henry Fonda stars as a worn-out old trucker named Elegant John who want to make one last, big haul before retiring...despite the fact that his big rig has been repossessed! Eileen Brennan and Susan Sarandon also star.