The Green Perfume
After the death of an actor on stage, Martin, a fellow troupe member, becomes a target for both police and a shadowy organization implicated in the murder. Armed with the dying actor's cryptic last words about a green scent, Martin embarks on a tumultuous European journey to unravel the truth. Along the way, he encounters Claire, a comic strip artist, who becomes his ally in the quest for answers.