The Hacker Wars
The Hacker Wars takes you to the front lines of the high-stakes battle over the fate of the Internet, freedom and privacy. The Hacker Wars tells the tales of the anarchic troll provocateur Andrew “weev” Aurenheimer, prodigy hacker hero Jeremy Hammond, and incendiary watchdog journalist Barrett Brown — three larger than life characters whose separate quests to expose the secrets of empire hurled them into a fateful collision course with shadowy corporations, the FBI, and ultimate betrayal by one of their own.