The Haunting in Connecticut
Based on a chilling true story, The Haunting In Connecticut charts one family's terrifying, real-life encounter with the dark forces of the supernatural. When the Campbell family moves to upstate Connecticut, they soon learn that their charming Victorian home has a disturbing history: not only was the house a transformed funeral parlor where inconceivable acts occurred, but the owner's clairvoyant son Jonah served as a demonic messenger, providing a gateway for spiritual entities to crossover. Now, unspeakable terror awaits when Jonah, the boy who communicated with the dead, returns to unleash a new kind of horror on the innocent and unsuspecting family.