The Heir Apparent: Largo Winch
When Billionaire Nerio Winch is murdered, the focus shifts to his reluctant adopted heir, Largo, to take over the reins of his late father’s major international corporation. But first he must overcome the onslaught of drug traffickers, assassins, militia fighters and double-dealing corporate-political traders to fulfill his destiny at the head of the table in this fast-paced Euro action-adventure thriller.