The Honeymooners
Working class New York bus driver Ralph Kramden (Cedric the Entertainer) is a man with big dreams that never work out. His friend, sewer specialist Ed Norton (Mike Epps) is always around to help him get in (and out of) trouble. Standing by their husbands are devoted wives Alice (Gabrielle Union) and Trixie (Regina Hall) who make ends meet by waitressing at a neighborhood diner. Throw in a stray dog named Iggy who runs like the wind (when he's motivated) and you have a comical underdog story for the whole family.