The Hoot Hoots - Band In Seattle: The Hoot Hoots
The Hoot Hoots songs are powered by fuzzy guitars, fuzzier keyboards, and headhum-inducing hooks, and all these combine in a glorious, slightly insane energy in both their live shows and in their new album, Colorpunch.