The Importance of Being Earnest
Starring Reese Witherspoon, Colin Firth, and Rupert Everett, here is the hilarious adventure of two dashing young bachelors and the outrageous deceptions they find themselves in over love! Whenever Worthing (Firth) wants to leave his dull country life behind, he makes visits to the city posing as his fictitious "brother" Ernest. There, he becomes smitten with the ravishing Gwendolen (Frances O'Connor, A.I.). But when Worthing is in town, his playboy pal Algy (Everett) is in the country and falling for Worthing's young and beautiful ward, Cecily (Witherspoon) while also impersonating Ernest! Pandemonium ensues when these two would-be Ernests find themselves facetoface and in the predicament of explaining who they really are!