The Inhabitant
High school can be a nightmare for any teenager. But Tara (Odessa A’zion) lives in the shadow of a harrowing family curse — she’s a descendant of ax-murderess Lizzie Borden. As Tara begins to hear voices and have paranoid visions of butchering her family, people in her small town are attacked and killed — and all evidence points to her. Gripped by her family’s past, Tara must confront the demons that possess her — both real and imaginary — and a shocking truth in this chilling psychological horror ride featuring Leslie Bibb, Dermot Mulroney, and Lizzie Broadway.