The Interrogation of Michael Crowe
Based on a true story, Ally Sheedy stars as a mother whose daughter is brutally murdered in her own bedroom and her 14-year old son becomes the chief suspect. But is he truly guilty, or is evidence being manipulated by the cops to frame him?