The Jane Mysteries: Inheritance Lost
Singer Jane Da Silva inherits the family foundation which finds justice for those who aren’t able to help themselves. Together with Detective John Cameron she brings hope to many hopeless cases. Stars Jodie Sweetin and Stephen Huszar.