The Journey of August King
August King is a young man whose life is changed forever when he risks everything to help a beautiful woman on a courageous—and very dangerous—search for a new life. Desperate yet determined, the two set out on a harrowing journey towards freedom and find in each other the strength to overcome incredible odds.