The Julius House: An Aurora Teagarden Mystery
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. Aurora Teagarden is a beautiful young librarian with a passion for solving murders. After an exhaustive search for the perfect home, Aurora finally purchases her dream house, unaware of its murky history. As she prepares to move in, Aurora discovers that the family who once lived there mysteriously disappeared without a trace.