The Jurassic Games
Every year, 10 of the world’s most lethal death row criminals are chosen to compete for their freedom in The Jurassic Games, a television show where contestants must survive against a variety of ferocious dinosaurs. The players all die gruesomely in the game zone except for one, the last one standing, the winner, who is granted not only his freedom, but fame and fortune. Survive the dinosaurs. Survive each other. Survive...The Jurassic Games.