The Kid Brother
One of Harold Lloyd's most beloved films, The Kid Brother features the actor's performance as an effete son trying to earn the respect of his hard-nosed sheriff father and the lovely Mary Powers (Jobyna Ralston). Music composed by Carl Davis.