The Last Days Of Emma Blank
Emma Blank, the sick mother of the household, waits for her death. So do her servants. Haneveld the head housekeeper, Bella the cook, Gonnie the maid and Meier the man-servant. Despite her desperate need for loving care, Emma is a steely, avaricious dictator whose demands become ever more absurd, to the extent that her staff are driven to madness.