The Last Full Measure
Led by an all-star cast, THE LAST FULL MEASURE is the true story of William H. Pitsenbarger, a U.S. Air Force medic who personally saved over sixty men before making the ultimate sacrifice in Vietnam's bloodiest battle. Three decades later, Pentagon staffer Scott Huffman investigates a Congressional Medal of Honor request made by Pitsenbarger's mission partner and parents. Huffman interviews Army vets to learn more about Pitsenbarger's courageous acts — and uncovers a high-level conspiracy behind the medal's denial.