The Last Summer of La Boyita
Young Jorgelina feels estranged from her boy-crazy older sister, who has entered adolescence and doesn't want to hang around with little kids anymore. Finding refuge in their Boyita camper-van, Jorgelina travels with her father to the countryside, where her lifelong playmate Mario is undergoing some unexpected changes of his own.