The League of Extraordinary Gentlemen
Sean Connery stars as Allan Quatermain, the world’s greatest adventurer, who leads a legion of superheroes to the likes of which the world has never seen! Quatermain’s league of extraordintary gentlement (comprised of secret service agent Tom Sawyer, vampire Mina Harker, Captain Nemo, Jekyll & Hyde, the Invisible Man and Treacherous Dorian Gray) is pitted against arch villain Moriarty, who’s intent on starting the next world war.